Koenigsegg

بین این 2 تا کدوم بهتره ؟

پست های پیشنهاد شده

Majid    4748

من بوگاتی را به شخصه بیشتر از کوئینگ زگ قبول دارم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Ahmad    2

بوگاتی جذاب تر به نظر میاد! یه اصالت داره از دیدگاه من

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Javad.H    130

به نظر منKoenigsegg بهتره چون کم مصرف تره و 1000اسب بخار دیگه رو صرف داغ کردن سیلندرش نمیکنه تا مجبور بشن16تا رادیات براش بزارن!

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
2fun    84

بدون شک کونیگزگ بهتره. قبلاً یه پست درباره ی ایرادهای بوگاتی گذاشته بودم ، حالا دوباره میذارم تا بیشتر در موردش بحث کنیم.

 

 

 

بوگاتی ماشین خیلی قوی و سریعیه ولی با توجه به اینکه ماشین های خیلی ارزونتر و کم هزینه تر خیلی راحت می تونن رکورد این ماشینو بشکونن نشون میده که بوگاتی از نظر مهندسی خیلی ضعیفه!

 

آخه خدایی بیایین یه سوپر اسپرت رو تصور کنید که نزدیک 2 تن وزن داره و مصرف سوختش در داخل شهر 29 لیتر در 100 کیلومتره و وقتی با حداکثر سرعت حرکت میکنه مصرف سوختش به 78 لیتر میرسه !!!

 

وقتی سال 2005 بوگاتی معرفی شد قرار بود با اینهمه هزینه و تبلیغات یه رکورد ماندگار برای یه مدت طولانی بزنه ، رکوردی که مثل مکلارن F1 فراتر از هم دوره ای هاش باشه ، در حالی که در کمتر از یک سال رکورد بوگاتی توسط خودروی SSC Ultimate Aero TT شکسته شد !

 

یه ماشین 8 سیلندر با قیمت خـــــیـــــلـــــی کمتر از بوگاتی به همین راحتی رکورد بوگاتی رو شکوند !

 

همین باعث شد که فولکس واگن دست به کار بشه و دسته گلی رو که به آب داده یه جوری ماست مالی کنه و مدل سوپر اسپرت ویرون رو معرفی کنه که البته باز هم در برابر خودروهایی مثل کونیگزگ آگرا (با موتور 8 سیلندر) و سوپر اسپرت های دیگه رکورد قابل توجه ای نزده.

 

سال پیش هم با معرفی خودروی Devel Sixteen تو نمایشگاه دبی یه تودهنی بزرگ دیگه به بوگاتی زده شد چون این خودرو با 16 سیلندر 5000 اسب بخار قدرت داره که بیشتر از 4 برابر قدرت بوگاتیه !

 

شاید فکر کنید بیشتر خودروهایی که رکورد بوگاتی رو زدند به تولید انبوه نرسیدن ولی جالبه بدونید که همین تولید انبوه بوگاتی هم بخاطر جنبه ی تبلیغاتی و حیثیتی ایه که برای شرکت فولکس واگن داره !

 

حتی یه جایی خوندم که بوگاتی با این قیمت وحشتناکش باز هم برای فولکس واگن سود نداره و این شرکت بوگاتی رو با ضررش هنوز هم تولید می کنه !

 

تنها نتیجه گیری ای که میتونم بکنم اینه که بوگاتی با مصرف سوخت بالاش به هیچ وجه به درد رانندگی شهر نمی خوره !

 

مطمئناً به درد رانندگی مسابقه هم نمیخوره (چون خیلی ماشین های قوی تر از بوگاتی وجود دارند)

 

بوگاتی با موتور 16 سیلندر و در مجموع 10 رادیاتور (3 رادیاتور موتور ، 1 رادیاتور روغن موتور و …) و 4 توربو شارژر و وزن 1848 کیلوگرمی ، حتی به راحتی از عهده ی رقبای 8 سیلندر خودش هم برنمیاد !

 

در مورد قیمتش هم چیزی نگم بهتره !!

 

حالا به نظر شما هنوز هم بوگاتی ماشین خوبیه؟؟

  • Like 3

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Javad.H    130

اصلاحیه بابت تعداد رادیتور بوگاتی که من نوشتم 16 درست نیست،همون10تا درسته

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Javad.H    130

بله طبق امار موسسه "bernstein research" فولکس واگن روی هر بوگاتی مقدار 4میلیون و617هزار یورو به عبارتی 11،542،500،000میلیارد تومان ضرر میدهد(نرخ ارز2500تومان حساب شده)!! :blink: :blink:

  • Like 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Koenigsegg    170

بدون شک کونیگزگ بهتره. قبلاً یه پست درباره ی ایرادهای بوگاتی گذاشته بودم ، حالا دوباره میذارم تا بیشتر در موردش بحث کنیم.

مرسی خیلی کامل بود :)

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری