Javad.H 130 ارسال شده در دی 93 خودروی برقی دونفره با وزن ۸۰ کیلو که توسط دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد قزوین تولید شده است، امروز با حضور حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان دانشجویی، پژوهشی و آموزشی، رئیس دانشگاه آزاد واحد قزوین، همچنین جمعی از مسئولان شهرداری تهران و سازمان محیط زیست رونمایی شد. ین خودرو که با یک بار شارژ می تواند مسیر ۲۰۰ کیلومتری را بپیماید، ۱۲۰ سانتیمتر عرض و ۲ متر طول دارد که برای حل مشکلات پارکینگی تهران و دیگر کلانشهر های کشور به کار رود. زمان شارژ شدن کامل این وسیله نقلیه الکتریکی ۳ ساعت است. 450 قطعه این خودرو توسط محققان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین ساخته شده و محققان برای ساخت آن زمانی یک ساله را صرف کردهاند.در حال حاضر نمونه اولیه این خودور ساخته شده که بدون ایربگ طراحی شده ولی طراحان این خودرو معتقدند که در تولید نمونههای بعدی میتوان ایربگ را روی آن نصب کرد. همچنین این طراحان نیز قصد دارند اتوبوس شارژی را به همین سبک تولید کنند. منابع:زومیت ، دیجیاتو به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Koenigsegg 174 ارسال شده در دی 93 جالبه به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Javad.H 130 ارسال شده در دی 93 فقط نفهمیدم این ماشین دربش کجاست ؟یا این نسخه بدون در؟ اگر در نداشته باشه که سر پیچ همه میریزن بیرون به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Koenigsegg 174 ارسال شده در دی 93 فقط نفهمیدم این ماشین دربش کجاست ؟یا این نسخه بدون در؟ اگر در نداشته باشه که سر پیچ همه میریزن بیرون یادشون رفته در بزارن براش به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
pooyan 52 ارسال شده در دی 93 در کل کار بچه های دانشگاه ازاد قزوین قابل ستایشه اما از همین دور هم میشه فهمید این نسخه دارای اشکالات زیادی در طراحی است.اول اینکه طراحی بیرونی کاملا تکراری و کپی برداری شده است و در همین طراحی کپی هم اشکالات زیادی وجود داره که بسیار مبتدیانه هستند.در تصویر اول هم کاملا مشخصه کابین بسیار کوچیک ساخته شده در صورتی که میتونستن با یک محاسبه کوچیک و تغیراتی در صندلی این مشکل رو به راحتی حل کنند.به نظر میاد این خودرو از نظر ایرودینامیکی هم مشکل داشته باشه و در کل مشخصه بچه های طراح اصلا این کاره نبودند و یا اگر بودند فقط کار طراحی انجام دادند نه محاسبه. به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Javad.H 130 ارسال شده در دی 93 احتمالا بچه های دانشگاه بیشترین وقت خودشون رو در گیر مسایل الکترونیکی و باتری و موتور کردند تا مسایل مربوط به بحث خود ظاهری خودرو در کل به نظر من جای پیشرفت خوبی داره این کار همین که به ایران خودرو و سایپا مربوط نمیشه خودش جای شکر داره به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Majid 4868 ارسال شده در دی 93 تو کشور خیلی از این طرح ها و پورژه ها ساخته میشه و خلی خوب و عالی است اما باید به تولید انبوه برسن اون موقع ضعف و مشکلات محصول خودشو نشون میده ، فقط بیام یک طرح بزنیم بنظرم سطح علمی یک شخص یا گروه فقط بالا میره و کشور سودی ازش نمیبره باید عملی بشه تا مردمم هم استفاده کنند و هم اسم کشورمون تو دنیا بیشتر تر مطرح بشه به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر