H.Bottas

همیلتون: اسپین باعث شد برد را از دست بدهم

پست های پیشنهاد شده

138.jpg

 

لوئیس همیلتون هیچ کسی را به غیر از خودش مقصر اسپین شدن نمی داند و باور دارد این حرکت باعث شد برد در اینترلاگوس را از دست بدهد.

او گفت: «به نظر من این باعث شد برنده شدن در این رقابت را از دست بدهم. تا آن زمان خیلی سریع بودم و در آن دور یک ثانیه سریعتر از روزبرگ حرکت می کردم. به این فکر کردم که شاید بهتر باشد یک دور دیگر در پیست بمانم. اما تایرها را تا آخر مصرف کرده بودم و برای دور بعدی به هیچ عنوان چسبندگی نداشتم. یک اشتباه کردم و در پیچ چهارم ترکزهای عقب قفل کرد و اسپین شدم. برای دومین بار در این آخر هفته چنین اتفاقی رخ داد. مقصر هیچ کسی جز خودم نبود.»

«وقتی از طریق ارتباط رادیویی به من گفتند باید سریعتر باشم، فکر کردم یک دور دیگر در پیست بمانم. به همین دلیل هرچقدر تا قبل از آن از تایرها مراقبت کرده بودم، آنها را تا انتها مصرف کردم. بعد دوباره گفتند باید به فشار آوردن ادامه بدهم. اما خیلی وقت بود که دیگر چیزی از تایرهای عقب باقی نمانده بود و دیگر چسبندگی نداشتند. تا قبل از آن دور فوق العاده کار می کردند. به طور کلی امروز بسیار سریع بودم و این را وقتی دیدم که فاصله ۷ ثانیه ای را به صفر رساندم. اما نیکو کار بهتری انجام داد و اشتباه نکرد. بر روی رقابت بعدی تمرکز می کنم.»

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اخرش پیش بینی من درست از اب دراومد و این انگلیسی چشبیده به قهرمانیه .لعنت به این فصل نحس.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری


  • مطالب مشابه

    • توسط H.Bottas

       
       
      1-لوییس همیلتون از تیم مرسدس
       
      2-فیلیپ ماسا از تیم ویلیامز
       
      3-والتری بوتاس از تیم ویلیامز
       
      نیکو روسبرگ هم به علت مشکل خراب شدن سیستم ERS یا بازیافت انرژی سیستم موتور اتومبیل نتوانست با سرعت کافی به مسابقه ادامه بدهد و در نهایت درمکان چهاردهم قرار گرفت.
       
      سایر نتایج در فایل زیر :
       
      دانلود از لینک زیر:
       
      http://uploadboy.com/3wszj35w8rbv.html
    • توسط H.Bottas

       
      جنسون باتن راننده تیم مک‌لارن گفت اگر برای سال آینده صندلی خالی پیدا نکند، آماده می‌شود تا با رقابت‌های فرمول‌یک خداحافظی کند.
       
      باتن گفن: «هنوز برای ۲۰۱۵ برنامه ای ندارم. تنها چیزی که می دانم این است که این آخرین آخر هفته در فصل ۲۰۱۴ یا شاید آخرین آخر هفته من در فرمول یک است.»
       
      «اگر سه ماه پیش چنین سوالی می کردین، می گفتم این امکان ندارد. ۱۵ سال است که در این ورزش هستم! اما خوب باید برخی اوقات به انتخاب های دیگر هم نگاه کنید.»
       
      «قبل از گرندپری ژاپن همه چیز گول زننده بود. اما اگر به فضاهای مبارزه نگاه کنید می بینید که فرمول یک تنها محل برای رقابت برای کسب عنوان قهرمانی نیست.
       
      بیرون از این ورزش هم خیلی چیزهای سرگرم کننده وجود دارد. الان از مسابقه دادن لذت می برم. در طول دوران حرفه ای ام در فرمول یک از بودن در کاکپیت لذت بردم و هنوز هم چیزی عوض
       
      نشده است.»
    • توسط H.Bottas

       
      لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس در دومین تمرین آزاد قبل از برگزاری آخرین گرندپری فصل در ابوظبی، توانست سریع‌ترین راننده در یاس‌مارینا باشد.
      همیلتون که در تمرین اول با ثبت زمان ۱٫۴۳٫۴۷۶ توانسته بود در رده اول حضور داشته باشد، در این تمرین زمان ۱٫۴۲٫۱۱۳ را ثبت کرد تا نه فقط در رده اول دیده شود بلکه تایم خود را هم بهبود ببخشد.
      نیکو روزبرگ هم تیمی او در این تمرین هم مانند تمرین اول با اختلاف اندکی در رده دوم قرار گرفت.
      بعد از رانندگان مرسدس، این کوین مگنوسن بود که سریع تر از سایرین در یاس مارینا رانندگی می کرد. در حالی که مک‌لارن مگنوسن ۰٫۹ ثانیه از مرسدس همیلتون عقب تر بود، سباستین فتل هم ردبول خود را در مکان چهارم پارک کرد.
      ئالتری بوتاس هم که صبح امروز مشکل شکستگی بدنه داشت توانست در این تمرین در رده پنجم باشد. بعد از او، دنیل ریکاردو از ردبول و کیمی رایکونن از فراری قرار گرفتند.
      جنسون باتن از مک لارن در این تمرین در رده هشتم قرار گرفت. تیم مک لارن هنوز کادر رانندگان خود را برای فصل آینده اعلام نکرده است و بسیاری بر این باورند که این آخرین رقابت او با این تیم بریتانیایی خواهد بود. بعد از باتن، دنی کیات و فلیپه ماسا به ترتیب در رده های ۹ و ۱۰ دیده شدند.
      از طرفی دیگر، فرناندو آلونسو هم که آماده می شود در آخرین رقابت خود با فراری حضور داشته باشد، این تمرین را به دلیل مشکل الکتریکی زودتر از موعد تمام کرد.
    • توسط H.Bottas

       
      با حضور مجدد تیم کیترهم در رقابت‌های فرمول‌یک، نحوه زمانگیری در پیست یاس‌مارینا هم دستخوش تغییر شد.
      در رقابت گذشته به دلیل شرکت نکردن تیم های ماروشا و کیترهم، در دو مرحله ابتدایی زمانگیری، چهار اتومبیل حذف می شدند.
      اما با بازگشت تیم کیترهم به مسابقات فرمول یک، تعداد اتومبیل ها به ۲۰ عدد رسید. از همین رو، باید در شیوه زمانگیری تغییراتی داده می شد.
      از همین رو، فدراسیون جهانی اتومبیل رانی اعلام کرد در زمانگیری گرندپری ابوظبی، در مراحل اول و دوم ۵ اتومبیل حذف خواهند شد. بدین ترتیب همانند گذشته ۱۰ اتومبیل برای کسب رده اول در استارت، در مرحله آخر با هم به رقابت می پردازند.
      منبع:f1fans
    • توسط H.Bottas

       
      بعد از اینکه تیم فراری کادر رانندگان خود را برای فصل آینده اعلام کرد، کم کم فضای فصل نقل و انتقالات ۲۰۱۴ جوی آرام را تجربه می‌کند.

      فراری امروز در خبری عنوان کرد برای فصل آینده سباستین فتل جایگزین فرناندو آلونسو در تیم فراری خواهد بود. با اعلام این خبر، کادر رانندگان این تیم هم برای فصل آینده مشخص شد.

      با اعلام و رسمی شدن این خبر، فقط مک لارن و تیم های ماروشا و کیترهم که آینده ای مبهم در فرمول یک دارند، وضعیت رانندگان خود را مشخص نکرده اند.

      مرسدس

      لوئیس همیلتون – نیکو روزبرگ

      ردبول

      دنیل ریکاردو – دنی کیات

      ویلیامز

      فلیپه ماسا – والتری بوتاس

      فراری

      کیمی رایکونن – سباستین فتل

      مک‌لارن

      هنوز اعلام نشده است.

      فورس ایندیا

      نیکو هالکنبرگ – سرجیو پرز

      تورو روسو

      مکس فرشتاپن – راننده دوم هنوز اعلام نشده است.

      لوتوس

      رومین گروژان – پاستور مالدونادو

      ماروشا

      هنوز اعلام نشده است.

      سائوبر

      مارکوس اریکسون – فلیپه نصر

      کیترهم

      هنوز اعلام نشده است.

      منبع:F1Fans