Javad.H

شایعه در مورد نیسان GT-R مدل 2016

پست های پیشنهاد شده

Javad.H    130

شایعه شده است که نسل بعدی خودروی اسپرت نیسان که R36 GT-R نامیده می شود  دارای موتور بازطراحی شده 3.8 لیتری تواین توربو V6 با سیستم هیبریدی احیا کننده و تکنولوژی سبک KERS خواهد داشت که قدرت مازادی در حدود 250 اسب بخار (588kw)تولید می کند و بیشینه سرعت ان340 کیلومتر در ساعت می باشد. گفته می شود این سیستم به طور مشترک توسط نیزمو و تیم F1 ویلیامز ساخته خواهد شد.

این سیستم هیبریدی در GT-R حداقل قدرت 800 اسب بخار تولید کرده و شتاب صفر تا صد آن را 2.7 ثانیه می کند. با توجه به این که نیسان GT-R نیزمو قدرت 600 اسب بخار دارد سیستم هیبریدی همان چیزی است که این خودرو برای تهاجمی تر شدن در پیست و خارج از آن نیاز دارد.

در مورد قیمت ان هم بین 120تا 150 هزار دلار(450میلیون تومان) گمانه زنی شده است.

veneno.ir_1395311184__nissan-gt-r-nismo-

 

veneno.ir_1395311229__2015-nissan-gt-r-n

  • Like 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
redline    0

نمیخوام چرت و پرت بگم ولی ای کاش یکمی هم روی داشبوردش کار میکردن که اینقدر زشت نباشه ! از بیرون قابل تحمله (قشنگ نیست(میدونم توی تونل باد طراحی شده و بر اساس قوانین فیزیک و ... هست ولی خوب قشنگ نیست دیگه :)) ولی فضای داخلیش برای دهه 40 خوبه نه الآن!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Javad.H    130

نمیخوام چرت و پرت بگم ولی ای کاش یکمی هم روی داشبوردش کار میکردن که اینقدر زشت نباشه ! از بیرون قابل تحمله (قشنگ نیست(میدونم توی تونل باد طراحی شده و بر اساس قوانین فیزیک و ... هست ولی خوب قشنگ نیست دیگه :)) ولی فضای داخلیش برای دهه 40 خوبه نه الآن!

علت پایین بودن کیفیت،طراحی داشبورد مربوط به قیمتش میشه.هدف ازساخت GTR خودروی ارزان و رقیبه خودروهای گران هستش تا بگو ید که میتوان خودروی ارزان و قوی نسبت به بقیه تهییه کرد.

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Majid    4748

نمیخوام چرت و پرت بگم ولی ای کاش یکمی هم روی داشبوردش کار میکردن که اینقدر زشت نباشه ! از بیرون قابل تحمله (قشنگ نیست(میدونم توی تونل باد طراحی شده و بر اساس قوانین فیزیک و ... هست ولی خوب قشنگ نیست دیگه :)) ولی فضای داخلیش برای دهه 40 خوبه نه الآن!

فقط زیبایی مهم نیست ، خیلی فاکتورهای دیگه ای است که برای ماشین بازها مهم تره ، اگر کسی ماشین باز حرفه ای باشه منظوره حرف منو میگره...

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
milad AM    16

فقط زیبایی مهم نیست ، خیلی فاکتورهای دیگه ای است که برای ماشین بازها مهم تره ، اگر کسی ماشین باز حرفه ای باشه منظوره حرف منو میگره...

من که گرفتم...

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
pooyan    52

ربطی به تونل باد نداره ،گودزیلاست دیگه، زشته.کسی گودزیلای خوشگل دیده تا حالا؟

 

کلا ژاپنی ها و اسیای شرقی هیچ مفهومی از طراحی رو درک نکردن.طراحی فقط ایتالیا.

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Javad.H    130

ربطی به تونل باد نداره ،گودزیلاست دیگه، زشته.کسی گودزیلای خوشگل دیده تا حالا؟

 

کلا ژاپنی ها و اسیای شرقی هیچ مفهومی از طراحی رو درک نکردن.طراحی فقط ایتالیا.

ببخشید هینودای ازرا و سونوتا و لکسس LFA و... بازم نام ببرم که اسیایی هستند و خوشگل!! :angry:

قبلا گفتم که هدف این ملشین قیمت پایین بوده برای همین به قیافش نمیرسن.

توی اروپا هم فقط طراحی پنین فارینا ایتالیا خوشگله مثثل مازراتی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
pooyan    52

به نظر من که اینا که شما هم میگی خوشگل هستن بازم زشتن و اصلا طرح های ماندگاری نبودن و نیستن و کافیه فقط رقبای اروپایی رو مقابلشون قرار بدی تا متوجه بشی چقدر ضعیف هستن.gtr که داستانش جداست.ولی اروپایی ها یه سر و گردن بالاتر هستن دلیلشهم اصالت و نبوغه .اول ایتالیایی ها با مزراتی و الفا و فراری و لامبورگینی که واقعا غیر قابل رقابتن و انگلیسی ها هم کافیه مثلا بنتلی رو بذاری کنار ی ماشین اسیای شرقی تا ببینی انگار اسباب بازی گذاشتی کنار بنتلی البته این ماشین ها غیر قابل مقایسه هستند و در نهایت هم المان ها که دیگه حجت رو تمام کردن و ماشینی مثل مرسدس بنز sls amg رو با lfa که مقایسه میکنی واقعا از قیاسشون حالت به هم میخوره که چرا این غول رو گذاشتی کنار این روروک ولی باز هم تاکید میکنم این ماشین ها با هم غیر قابل مقایسه هستن چون از نظر قیمت و سیاست، شرکت هاشون دو خط جداگانه رو پیش میگیرن.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Koenigsegg    170

به نظر من که اینا که شما هم میگی خوشگل هستن بازم زشتن و اصلا طرح های ماندگاری نبودن و نیستن و کافیه فقط رقبای اروپایی رو مقابلشون قرار بدی تا متوجه بشی چقدر ضعیف هستن.gtr که داستانش جداست.ولی اروپایی ها یه سر و گردن بالاتر هستن دلیلشهم اصالت و نبوغه .اول ایتالیایی ها با مزراتی و الفا و فراری و لامبورگینی که واقعا غیر قابل رقابتن و انگلیسی ها هم کافیه مثلا بنتلی رو بذاری کنار ی ماشین اسیای شرقی تا ببینی انگار اسباب بازی گذاشتی کنار بنتلی البته این ماشین ها غیر قابل مقایسه هستند و در نهایت هم المان ها که دیگه حجت رو تمام کردن و ماشینی مثل مرسدس بنز sls amg رو با lfa که مقایسه میکنی واقعا از قیاسشون حالت به هم میخوره که چرا این غول رو گذاشتی کنار این روروک ولی باز هم تاکید میکنم این ماشین ها با هم غیر قابل مقایسه هستن چون از نظر قیمت و سیاست، شرکت هاشون دو خط جداگانه رو پیش میگیرن.

منم موافقم 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Javad.H    130

به نظر من که اینا که شما هم میگی خوشگل هستن بازم زشتن و اصلا طرح های ماندگاری نبودن و نیستن و کافیه فقط رقبای اروپایی رو مقابلشون قرار بدی تا متوجه بشی چقدر ضعیف هستن.gtr که داستانش جداست.ولی اروپایی ها یه سر و گردن بالاتر هستن دلیلشهم اصالت و نبوغه .اول ایتالیایی ها با مزراتی و الفا و فراری و لامبورگینی که واقعا غیر قابل رقابتن و انگلیسی ها هم کافیه مثلا بنتلی رو بذاری کنار ی ماشین اسیای شرقی تا ببینی انگار اسباب بازی گذاشتی کنار بنتلی البته این ماشین ها غیر قابل مقایسه هستند و در نهایت هم المان ها که دیگه حجت رو تمام کردن و ماشینی مثل مرسدس بنز sls amg رو با lfa که مقایسه میکنی واقعا از قیاسشون حالت به هم میخوره که چرا این غول رو گذاشتی کنار این روروک ولی باز هم تاکید میکنم این ماشین ها با هم غیر قابل مقایسه هستن چون از نظر قیمت و سیاست، شرکت هاشون دو خط جداگانه رو پیش میگیرن.

 

تقریبا با شما موافقم ولی از یک چیزی که بسیار مطمئنم اینکه اگر گمرک ازاد بشود و مردم برای خرید خودرو ها هیچ محدودیتی نداشته باشند، بیشترین خواستار خرید به سمت خودروهای آمریکایی میرود و علتش داشتن ابهت ، وقار،قدرت و خیلی از المان های مورد نظر ما ایرانی هاست و خودروهای اروپایی کمتر خریداری می شود مثل شهر کیش ،قشم که خودروهای ارو پایی بسیار کم هستند.(دیدن ماشین های اروپایی آرزوست)

لازم به گفتن است که سرپرست و طراح های خودرو های اروپایی دارای طراح های ایرانی و ژاپنی هستند.

پس علت این نوع تفاوت بین طرح های اروپایی و آسیایی و آمریکایی مربوط به المان های از قبل مشخص هستند که طراح باید آن را به اجبار  در طراحی اجرا کند که مربوط به خود طراح نمی شود مثلا طراحی بیشتر خودروهای هیوندای توسط تیم طراحی اروپایی آن انجام میشود.

در هر صورت انتخاب زشتی و خوشگلی هر ماشینی فقط از طریق سلیقه ی شخصی خود فرد مشخص میشود،پس بهتره هیچ وقت سلیقه ی شخصی خودمون رو به کل یک مجموعه نسبت ندهیم و بگوییم که فلان کمپانی همه ی ماشین هایش زشتند.(مثل پورشه 911 و باکستر وکایمن که همه ی مدل های جدید و قدیمی شبیه هم هستند ولی باز هم طرفدارانی سرسخت دارد).

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری