H.Bottas

عضو معمولی
  • تعداد ارسال ها

    508
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

7 طبیعی

10 دنبال کننده

اطلاعات اضافی

  • جنسیت
    مذکر
  • علایق
    F1 , Table Tennis , education
  • ماشین
    Pride

آخرین بازدید کنندگان نمایه

624 بازدید کننده نمایه
  1. رانندگان پس از رقابت عالی و هیجان انگیز بریتانیا که بی شک میتوان گفت از معدود رقابت های جذاب تا اینجای فصل بود راننده بریتانیایی لوئیس همیلتون توانست با برد خانگی و 25 امتیازی که بدست بیاورد فاصله 10 امتیازی خود را با هم تیمی خود نیکو روزبرگ به 17 امتیاز افزایش دهد. نیکو روزبرگ نیز که در ابتدای بارانی شدن هوا رانندگی بسیار بهتری نسبت به هم تیمی خود داشت و حتی می توانست به رده ی اول نیز دست پیدا کند اما سرانجام به مقام دومی اکتفا کرد و با 18 امتیاز کسب کرده از این مسابقه امتیازات خود را به 177 برساند تا هنوز رقیب جدی برای لوئیس همیلتون برای قهرمانی پایان فصل باقی بماند. سباستین فتل آلمانی نیز به گونه ای اتفاقی و با استراتژی خوب تیم فراری توانست به مقام سوم برسد و با 15 امتیاز کسب کرده توانست به 42 امتیاز فاصله با روسبرگ برسد. والتری بوتاس نیز با کسب رده پنجم و 10 امتیاز در مقام چهارم باقی ماند و بعد از او کیمی رایکانن از فراری با کسب 8 امیاز این مسابقه به 1 امیتازی بوتاس رسید. فیلیپه مسا نیز با قرار گرفتن در مقام چهارم و کسب 12 امتیاز به فاصله 2 امتیازی با رایکانن رسید و دنیل ریکاردو نیز که به علت مشکل از دست دادن قدرت موتور مجبور به ترک مسابقه شد هیچ امتیازی کسب نکرد ودنیل کیویات و نیکو هالکنبرگ و رومن گروژان هر کدام با کسب امیتازات 8 و 6 و 0 امیتاز در مکان های بعدی قرار گرفتند. دیگر رانندگانی که در این مسابقه امتیاز گرفتند سرجیو پرز از تیم فورس ایندیا با قرار گرفتم در رده نهم 2 امتیاز و فرناندو آلونسو از تیم مکلارن -هوندا با قرار گرفتن در رده دهم 1 امتیاز کسب کردند. رده بندی رانندگان تیم ها در تیم ها ،این تیم مرسدس بود که با قرار گرفتن رانندگان خود در رده های 1و2 توانست با کسب 43 امتیاز باز هم امتیازات خود را با تیم های دیگر به مقدار قابل توجهی افزایش دهد.و بعد از آن تیم های فراری و ویلیامز-مرسدس در رده های 1 و2 قرار گرفتند. *****امتیازات کسب شده توسط تیم ها، مجموع امتیازات کسب شده توسط رانندگان آن تیم در هر مسابقه است. رده بندی تیم ها
  2. در رقابت هیجان انگیز بریتانیا، لوئیس همیلتون برنده شد. در نهمین رقابت فصل ۲۰۱۵، لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس موفق در خانه خود به پیروزی برسد. با بارش باران در دورهای آخر گرندپری بریتانیا، لوئیس همیلتون اولین راننده‌ای بود که پرچم شطرنجی پایان را در سیلورستون دید. این پنجمین پیروزی او در این فصل به شمار می‌رفت. نیکو روزبرگ دیگر راننده مرسدس توانست در رده دوم حضور داشته باشد و سباستین فتل راننده تیم فراری به طرزی باور نکردنی و با استفاده از آوانتاژ بارش باران توانست در رده سوم دیده شود. برخلاف باور همگان نیمه اول رقابت کاملاً در دستان تیم ویلیامز بود. در استارت هر دو اتومبیل مرسدس به مشکل برخوردند و این فلیپه ماسا بود که با استارت خوب از رده سوم خود را به رده اول رساند.و والتری بوتاس نیز با اینکه در ابتدای مسابقه بعد از استارت رقابت کوتاهی بر سر مقام دوم با لوئیس همیلتون داشت نهایتا در مقام سوم قرار گرفت. در حالی که همیلتون در رده دوم دیده می‌شد، در همان دور ابتدایی رقابت برخوردهایی میان برخی از رانندگان صورت گرفت. در نتیجه این برخوردها اتومبیل ایمنی وارد رقابت شد. چند دور بعد زمانی که اتومبیل ایمنی از پیست خارج شد، با شروع شدن رقابت لوئیس همیلتون برای سبقت‌گیری از فلیپه ماسا عجله کرد. او که قصد داشت از ویلیامز ماسا سبقت بگیرد، از پیست خارج شد و رده دومی خود را هم به والتری بوتاس واگذار کرد. تا زمان اولین پیت‌استاپ‌ها ماسا در رده اول، هم تیمی او بوتاس در رده دوم و همیلتون در رده سوم دیده می‌شدند. روزبرگ دیگر راننده مرسدس هم در رده چهارم حضور داشت. بوتاس با استفاده از آوانتاژ DRS بارها قصد سبقت‌گیری از ماسا را داشت، اما موفق نشد. بعد از چند بار آزمون و خطا، ویلیامز به او اطلاع داد که نباید با ماسا وارد رقابت شود.در حالی که بوتاس بعد از مسابقه عنوان کرد که سرعت بیشتری نسبت به هم تیمی خود یعنی فیلیپه ماسا داشت و می توانست به راحتی از او سبقت بگیرد. در این میان، همیلتون زودتر از ویلیامزها به پیت‌استاپ رفت و از همین رو توانست جلوی آنها به رقابت برگردد. بعد از اولین پیت استاپ‌ها همیلتون با اختلاف زیادی در رده اول، ماسا در رده دوم و بوتاس در رده سوم دیده می‌شدند. نیکو روزبرگ هم همچنان در رده چهارم حضور داشت.در این بین ماسا فاصله ی خود را با بوتاس بیشتر کرد و با خارج شدن بوتاس از محدوده ی DRS ماسا این امکان برای روزبرگ فراهم شد که رده سوم را از بوتاس بگیرد اما توفیقی حاصل نیاورد. مدت زمان زیادی رده‌بندی رانندگان به این شکل ادامه داشت که بارش باران همه چیز با بهم زد. با بارش باران بسیاری از رانندگان به پیت مراجعه کردند تا از تایرهای بارانی استفاده کنند. درست در همین زمان باران شدت بارش خود را افزایش داد و به همین دلیل رانندگانی که در پیست باقی مانده بودند، به دلیل عدم چسبندگی عقب ماندند. بعد از پیت‌استاپ‌های بارانی، روزبرگ هم در رده دوم دیده شد و همراه با همیلتون یک و دو دیگری برای مرسدس در پایان رقابت رقم زد. در این میان فراری هم با یک استراتژی خوب توانست بعد از پیت استاپ‌ها فتل را جلوتر از ماسا و بوتاس به پیست برگرداند و این راننده آلمانی رده سوم را برای فراری بدست آورد. ویلیامزها که بخش اول رقابت را کاملاً در اختیار خود داشتند، فرصت پیروزی در سیلورستون را از دست دادند و در رده‌های چهارم و پنجم از خط پایان گذشتند. دنی کیات از ردبول در رده ششم حضور یافت و او را نیکو هالکنبرگ از فورس‌ایندیا در رده هفتم تعقیب کرد. کیمی رایکونن دیگر راننده فراری تا قبل از بارش باران جلوتر از هم تیمی خود سباستین فتل رقابت می‌کرد. این راننده فنلاندی زودتر از موعد از تایرهای بارانی استفاده کرد و به دلیل همین اشتباه خود در رده هشتم از خط پایان عبور کرد. سرجیو پرز راننده دیگر فورس‌ایندیا هم با حضور داشتن در رده نهم موجب شد این تیم با هر دو اتومبیل خود در سیلورستون امتیاز بگیرد. اما آخرین امتیاز این رقابت از آن مک‌لارن شد. این تیم که در خانه خود رقابت می‌کرد با فرناندو آلونسو توانست در رده دهم حضور داشته باشد. آلونسو با استفاده از آوانتاژ رانندگان خارج‌شده از رقابت هفت رده صعود کرد و توانست برای اولین بار در این فصل امتیاز بگیرد. مارکوس اریکسن از سائوبر باوجود اینکه در دورهای آخر به آلونسو نزدیک می‌شد، اما نتوانست از او سبقت بگیرد و در رده یازدهم اتومبیل خود را پارک کرد. روبرتو مرهی در رده دوازدهم و ویل استیونس در رده سیزدهم آخرین رانندگانی بودند که در سیلورستون رقابت را تمام کردند. در همان دور ابتدایی رقابت رانندگان لوتوس و رانندگان مک‌لارن با هم برخورد کردند. در نتیجه این برخوردها هر دو راننده لوتوس و جنسون باتن از مک‌لارن با ادامه رقابت خداحافظی کردند. فلیپه نصر قبل از شروع رقابت در دور آماده‌کردن اتومبیل با مشکل مواجه شد و حتی نتوانست در این مسابقه حضور داشته باشد. مکس فرشتاپن هم بعد از خارج شدن اتومبیل ایمنی به دلیل سرد بودن تایرهای اتومبیل خود اسپین شد و از ادامه رقابت باز ماند. دنیل ریکاردو و کارلوس ساینز هم دیگر رانندگانی بودند که به دلایل فنی نتوانستند به خط پایان برسند. نتایج کامل مسابقه
  3. F1 British GP 2015 (52).jpg

  4. F1 British GP 2015 (51).jpg

  5. F1 British GP 2015 (50).jpg

  6. F1 British GP 2015 (49).jpg

  7. F1 British GP 2015 (48).jpg

  8. F1 British GP 2015 (47).jpg

  9. F1 British GP 2015 (46).jpg

  10. F1 British GP 2015 (45).jpg

  11. F1 British GP 2015 (44).jpg

  12. F1 British GP 2015 (43).jpg

  13. F1 British GP 2015 (42).jpg

  14. F1 British GP 2015 (41).jpg

  15. F1 British GP 2015 (40)