Javad.H

عضو معمولی
  • تعداد ارسال ها

    336
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    23

آخرین بار برد Javad.H در 28 مرداد 1393

Javad.H یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است!

اعتبار در سایت

130 عالی

اطلاعات اضافی

  • جنسیت
    مذکر
  • علایق
    BMW
  • ماشین
    murcielago RC

آخرین بازدید کنندگان نمایه

919 بازدید کننده نمایه
  1. به گزارش خبرنگاراقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان توسعه تجارت در بخشنامه ای به گمرک ضوابط ورود خودروهای شورلت را ابلاغ کرد . درمتن این بخشنامه آمده است به پیوست تصویر نامه های مورخ 94.9.24 دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه در خصوص خودرو سواری قابل ورود با انشان تجاری CHEVROLETبه شرح مندرج درنامه فوق الذکر با رعایت آیین نامه ضوابط فنی واردات خودرو و رعایت سایر مقررات و مطابق با مدل های مندرج در گواهی نمایندگی صادره مرکز اصناف و بازرگانان با اعتبار 1398.09.29 جهت اطلاع و اقدام ارسال می گردد.
  2. Img 4760

  3. Img 5059

  4. Img 5028

  5. Img 5000

  6. Img 4977

  7. Img 4895

  8. Img 4686

  9. Img 4166

  10. 2015 hyundai genesis coupe 1920x1200

  11. hyundai 2014 sema concepts HD

  12. 2015 hyundai genesis coupe 2 HD

  13. بی عرضه‌ترین محافظ شخصی

    محافظ شخصی یک تاجر چینی در غرب لندن هزان پوند خسارت بر روی دست تاجر نگون بخت گذاشت. به گزارش خبرنگار باشگاه جوان ،اندی دانسون 43 ساله ،راننده و محافظ شخصی یک تاجر چینی با برجای گذاشتن خسارت چند هزار پوندی منجر به برکناری اش شد. وی هنگام جابجا کردن خودروی سوپراسپرت" پاگانی زوندا آر "، با سرعت زیاد به نرده های فلزی نصب شده در اطراف ملک خصوصی" جن تی چن " در غرب لندن برخورد و 261 هزار پوند خسارت برجای گذاشت. تاجرنگون بخت برای این خودرو 400 هزار پوند به کمپانی ایتالیایی پرداخت کرده بود. به گفته " جن تی چن " تاجر چینی ،راننده وی قهرمان سابق مسابقات فرمول1 سال 2009 در جهان بوده است.
  14. دانلود مستند ترن هوایی فراری

    دوست عزیز لطفا گزینه ی تشکر رو بزن بعد F5 لینک رو میاره
  15. چندی پیش خبری راجع به پیکان جدید به همراه عکس آن شنیدم که طبق اعلام مردم قیمت آن 14 میلیون می باشد.در عین حال بعضی افراد نیز می گفتند که پولی به نمایندگی ارائه کنید(نمایندگی کدام محل ایران خودرو مشخص نمی شد و عموما خود افراد اعلام کننده تقاضای پول میکردند) تا خودوری تحویل داده شود،همچنین داخل انجمن سایت ما نیز این خبر توسط یکی از کاربران گذاشته شد،در آن زمان با پیگیری دوباره من از مسئولین کذب بودن آن را اعلام کردم،اما متاسفانه باز این قصه کذب کلاه برداری در شبکه های مجازی وایبر و واتس اپ و... تکرار شده، در ادامه داستانی که به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان می خوانید، کذب بودن این خبر را دوباره تایید می کند. پیکان جدید"؛ شایعه ای که این روزها باز هم در شبکه های اجتماعی پیچیده و ویراژ می دهد. اگر اهل فضای مجازی از نوع وایبر و واتس آپ و... باشید، احتمالا تصویری نچسب و کاریکاتور گونه از "پیکان جدید" را دیده اید، پیکانی که کاربران شبکه های اجتماعی، آن را تولید و حتی پیش فروش هم کرده اند! در تصاویر و مطالبی که کاربران نشر داده اند، طراحی بدنه پیکان تفاوت کرده و ظاهرا امکاناتی مانند کولر و کیسه هوا و ترمز ضدقفل نیز روی آن نصب شده است. به ادعای کاربران، قیمت "پیکان جدید" 14 میلیون تومان تعیین شده و در حال حاضر امکان پیش خرید این محصول جدید در نمایندگی های ایران خودرو نیز وجود دارد. با این همه، آیا واقعا "پیکان جدید" در راه است؟ برای پاسخ به این پرسش باید چند سالی به عقب برویم و دفتر خاطرات "کیلومتر 14 جاده مخصوص" را مرور کنیم. اردیبهشت 84 بود که پس از کلی کش و قوس و جنجال میان ایران خودرو و نهادهایی مانند سازمان محیط زیست و وزارت صنایع و معادن، بالاخره آبی های جاده مخصوص کوتاه آمده و پذیرفتند که در قبال دریافت 220 میلیون دلار از وزارت نفت، گاو شیرده شان را سر بریدند. حذف پیکان از خط تولید ایران خودرو اما دو پیامد منفی برای بزرگترین خودروساز خاورمیانه داشت؛ اولین پیامد منفی این بود که ایران خودرو بازار خودروهای ارزان را دو دستی تقدیم رقیبش سایپا کرد و عملا یکی از مزیت های بزرگ خود را به واسطه رفتن پیکان، از دست داد. همزمان با مرگ گاو شیرده ایران خودرو، سایپایی ها تیراژ پراید را که محصولی جدیدتر و دارای امکانات بیشتر نسبت به پیکان، بود، بالا برده و رفته رفته این خودرو را به سلطان بازار تبدیل کردند. ایران خودرو هنوز از شوک این اتفاق بیرون نیامده بود که دومین پیامد منفی حذف پیکان نیز رخ داد و آن چیزی نبود جز "بروز مشکلات مالی". این اتفاق البته چندان تعجبی هم نداشت، چه آنکه پیکان محصولی پرفروش و پرسود برای ایران خودرو به شمار می رفت و طبیعی بود با رفتن آن به موزه، بزرگترین خودروساز ایران در گرداب نقدینگی بیفتد. ایران خودرویی ها به هوای تولید تندر 90 (خودرویی که قرار بود تنها هفت -هشت میلیون تومان قیمت داشته باشد)، راضی به کنار گذاشتن پیکان شدند، اما تندر آنقدر در پیچ حاشیه ها پیچید، که حالا خودرویی 40 میلیون تومانی به حساب می آید. ناکامی ایران خودرو در تولید تندر ارزان، هوای تولید خودرویی چینی را در سر این شرکت انداخت، اما این پروژه نیز شکست خورد تا آبی های جاده مخصوص همچنان شاهد یکه تازی پراید در بازاری باشند که روزگاری در قرق پیکان بود. تحمل این موضوع برای ایران خودرویی ها بسیار سخت بود و ازآنجاکه آنها نمی توانستند ویراژ پراید را در لاین پیکان ببینند، اواسط سال 87، بی سر و صدا به سراغ پیکان شان رفتند تا دستی به سر رویش کشیده و دوباره روانه بازارش کنند. تصویری که کاربران شبکه های اجتماعی از "پیکان جدید" منتشر کرده اند، دقیقا همانی است که ایران خودرو در قالب پروژه "نیو پیکان" طراحی کرده است. در واقع، طراحی "نیو پیکان" توسط ایران خودرو واقعیت دارد و این شرکت قصد داشته به واسطه نونوار کردن پیکان، مدلی جدیدتر و به روزتر از این خودرو را تولید کنند تا هم بازار از دست رفته شان را تا حدی پس بگیرند و هم مشکلات نقدینگی خود را حل کنند. ایران خودرویی ها می دانستند که بخشی از مشتریان ایرانی همچنان دل در گرو پیکان دارند و حتی آن را به پراید ترجیح می دهند و از همین رو گمان می بردند "نیو پیکان" منجی شان خواهد شد. آبی های جاده مخصوص، سرمست از طراحی "پیکان جدید"، شال و کلاه کرده و به خیابان سمیه رفتند تا شاهکارشان را برای وزیر صنایع و معادن وقت به اصطلاح پرزنت کنند! این در حالی بود وزیر وقت (علی اکبر محرابیان) توی ذوق ایران خودرویی ها زد و به آنها گفت حق تولید پیکان جدید را ندارند، تا به همین راحتی، کاخ آرزوهای بزرگترین خودروساز ایران بر سرش خراب شود. حالا پس از شش هفت سال، کاربران شبکه های اجتماعی، پرونده نیو پیکان را از بایگانی "جاده مخصوص" بیرون کشیده اند و این در شرایطی است که به گفته مسوولان ایران خودرو، این شرکت برنامه ای برای تولید پیکان جدید ندارد.