پرچمداران

  1. میلاد

    میلاد

    عضو معمولی


    • امتیاز

      4

    • تعداد ارسال ها

      420


  2. Majid

    Majid

    بنیان گذار وننو


    • امتیاز

      2

    • تعداد ارسال ها

      2504


  3. Koenigsegg

    Koenigsegg

    مدیران


    • امتیاز

      1

    • تعداد ارسال ها

      635


  4. Javad.H

    Javad.H

    عضو معمولی


    • امتیاز

      1

    • تعداد ارسال ها

      336



مطالب محبوب

در حال نمایش بیشترین مطالب پسند شده در پنجشنبه, 19 اسفند 1395 در همه بخش ها

  1. A امتیاز
    در بازی Construction Simulator شما کنترل ماشین های سنگین ساخت و ساز را بدست خواهید گرفت. ماشین هایی که از روی مدل های واقعی آن ها شبیه سازی شده اند. و به صورت دقیق و واقع گرایانه و با جزئیات بالایی ساخته شده اند. کار شما در این بازی این است که به محل ساخت و ساز بروید و ساختن ساختمان ها را شروع کنید. شما می توانید وظایف متفاوتی را با خودروهای متفاوت انجام دهید. مثلا می توانید با یک بیل مکانیکی ، پی یک ساختمان را از دل زمین بیرون آورید، یا با ماشین مجهز به پمپ سیمان، در سازه های ستون های یک شرکت بزرگ، سیمان بریزید و یا این که کنترل یک جرثقیل بزرگ را به دست بگیرید و سازه های سنگین را در مکان های مختلف قرار دهید. از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک بسیار عالی ، وجود بیش از 200 مراحله در بیش از 150 ماموریت مختلف ، کنترل وسیله های نقلیه واقعی مانند بیل مکانیکی ، لیفتراک , لودر ، جرثقیل و.... ، جلوه های صوتی فوق العاده و لایسنس کشنده های MAN ، لیفتراک STILL و ماشین آلات راه سازی LIEBHERR اشاره کرد. . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . این نسخه از بازی دارای تمامی DLC ها می باشد. لینک دانلود مستقیم : کلیک کنید دانلود سیو بازی همه ماشین ها خریده شده و در پارکینگ می باشد. سیو بازی را در این مسیر کپی کنید : C>Users>Username>Saved Games دانلود از مدیا فایر : کلیک کنید تصاویر سیو بازی : تصاویر : پسورد : www.veneno.ir نسخه بازی : Gold Edition کرک شده توسط Skidrow حجم فایل : 1.17 GB
  2. A امتیاز
    دوست عزیز لطفا گزینه ی تشکر رو بزن بعد F5 لینک رو میاره
  3. A امتیاز
    s u z u k i سوزوکی، (به ژاپنی: スズキ株式会社) شرکت خودروسازی ژاپنی و چندملیتی است، که تمرکز اصلی آن بر تولید خودروهای چهارچرخ محرک، خودروهای همه‌جارو، موتورسیکلت‌ها، ویلچرها و طیف وسیعی از موتورهای درون‌سوز معطوف می‌باشد. سوزوکی شرکت خودروساز ژاپنی است. این شرکت امروزه دوازدهمین بزرگ‌ترین سازنده اتومبیل در جهان است.شرکت سوزوکی هم اکنون متعلق به جنرال موتورز بوده و در ۲۳ کشور خط تولید دارد.سوزوكي موتور، دفتر مركزي آن در هاماماتسو ژاپن واقع شده است و اتومبيل‌هاي كوچك، شاسي بلندهاي قدرتمند، موتورسيكلت، خودروهاي چند منظوره، موتور قايق هاي دريايي، ويشركت پس از موفقيت هايش در زمينه موتورسيكلت، يك اتومبيل موفق تر به نام «سوزولايت» توليد كرد كه در اين خودرو نيز اختراعات قابل توجهي تعبيه شده بود. در سال 1973 اولين شعبه سوزوكي در اونتاريو كانادا افتتاح و شركت «سوزوكي كانادا» تاسيس شد. اين شركت 7 سال بعد با معرفي سه خودروي الكتريكي، در سيدني استراليا نيز شعباتي باز كرد. سوزوكي همچنين يك شركت در هندوستان با نام «موراتي سوزوكي» تاسيس كرد كه در سال 1994 توليدات آن به يك ميليون دستگاه رسيده بود. سوزوكي در سال2003ر سال 1994 توليدات آن به يك ميليون دستگاه رسيده بود. سوزوكي در سال 2003 مقام اول توليد خودروهاي كوچك ژاپن را از آن خود كرد و اولين خودروي كوچك هيبريدي خود را توليد نمود. در سال 2008 نيز اولين موتورسيكلت انژكتوري خود را معرفي كرد. در سال جاري ميلادي، شركت فولكس واگن حدود 20 درصد از سهام سوزوكي را خريداري كرد. اكنون سوزوكي نهمين خودروساز بزرگ جهان از لحاظ تيراژ توليد است و با داشتن بيش از 45 هزار كارمند در سراسر دنيا، 35 كارخانه بزرگ در 23 كشور جهان و 133 مركز توزيع و عرضه خودرو در 192 كشور، درآم
  4. A امتیاز
    هوندا، (به ژاپنی: 本田技研工業株式会社) شرکت خودروسازی ژاپنی و چندملیتی است، که به لحاظ تولید موتورسیکلت، موتور اتومبیل و خودرو در جهان شناخته می‌شود. صنایع موتور هوندا : یک شرکت بزرگ ژاپنی است.این شرکت بخاطر تولید موتورسیکلت و خودرو در سطح جهان شناخته می‌شود. این شرکت معظم همچنین در بسیاری از کشورها منجمله ایالات متحده، کانادا، برزیل، تایلند و چین کارخانه‌هایی دارد. هوندا پنجمین تولید کننده خودرو در جهان و پس از تویوتا و بالا تر از شرکتهایی مانند نیسان دومین تولید کننده خودرو در ژاپن می‌باشد !!! شرکت موتوری هوندا یک شرکت تولیدی، فنی و مهندسی در زمینه طراحی پیشرانه و فن آوری‌های مختلف موتوری است که تمرکز اصلی این کمپانی بر تولید اتومبیل و موتورسیکلت می‌باشد. هوندا با تولید بیش از۱۴ میلیون پیشرانه در سال، به عنوان بزرگترین تولید کننده پیشرانه در جهان به حساب می‌آید. به وجود آورنده این کمپانی، “سویچیرو هوندا” یک مکانیک بود که پس از کار کردن در آرت شوکای با تکیه بر اراده و فعالیت فردی توانست رینگ پیستون‌های مخصوص خود را در سال ۱۹۳۸ تولید کند. در حالی که اولین طرح وی در فروختن آن‌ها به تویوتا شکست خورد، ولی هوندا توانست با تویوتا قراردادی منعقد کند که این قرارداد تا جنگ جهانی دوم ادامه داشت. پس از جنگ جهانی، وی یک کمپانی بزرگ بنا کرد. به دلیل مشکلات شدید مالی و نیاز شدید به وسایل نقلیه در آن زمان، هوندا با اتصال یک پیشرانه ساده به بدنه یک دوچرخه، یک وسیله ارزان قیمت را تولید کرد. وی کمپانی خود را “هوندا کیگن کوگیو کابوشی کایشا” به معنی کمپانی تحقیقاتی هوندا نام نهاد. اولین محصول این کمپانی که در ابتدا یک کابین کوچک و ساده چوبی بود، یک دوچرخه موتوردار بود. کمپانی رسمی موتوری هوندا به نام وی و به طور رسمی در ۲۴ سپتامبر ۱۹۴۸ در ژاپن بنا شد!!! بدین ترتیب بود که اولین موتور سیکلت تکامل یافته هوندا در سال ۱۹۴۹ روانه بازار شد که Dream D-Type نام داشت. کمپانی هوندا در سیر تکاملی خود و در طی موفقیت‌های چشمگیر در عرصه موتورسیکلت سازی، شانس خود را در اتومبیل سازی هم امتحان کرد. در اوایل سال ۱۹۶۰ اولین نمونه‌های اتومبیل جاده‌ای هوندا تولید شد. البته این محصول بیشتر بر مبنای بازار ژاپن طراحی شده بود. اولین محصول اتومبیلی هوندا مدل T۳۶۰ در سال ۱۹۶۳، یک بارکش کوچک در چهار فرم متفاوت بدنه بود که با یک پیشرانه ۳۶۰ سی سی و با ۳۰ اسب بخار قدرت تولید می‌شد. دو ماه بعد، اولین محصول رسمی هوندا با نام S۵۰۰ ساخته شد که یک خودروی دو در با یک موتور ۴۹۲ سی سی بود که با ۴۴ اسب بخار قدرت و گشتاور ۹۵۰۰ دور در دقیقه و با یک گیربکس چهار دنده عرضه گردید !!! علاوه بر بازار ژاپن، کمپانی هوندا تلاش‌های بسیاری برای بازاریابی در آمریکا و کانادا انجام داد. اتومبیل‌های پیشرفته هوندا که با مارک “ACURA” در آمریکای شمالی و چین عرضه می‌شود، تحولی بزرگ در تولید اتومبیل های لوکس هوندا ایجاد کرد. در سال‌های اخیر تاکید هوندا در سیستم امنیتی و توسعه این امکانات بوده است. برای سال ۲۰۰۷ هوندا در صدد گسترش بخش‌های استاندارد امنیت در حد خودروهای روز آمریکای شمالی بوده و در این زمینه کیسه‌های هوای روبرو (Front Air Bag )، کیسه‌های هوای طرفین ( Side Air Bag ) وترمزهای ضد بلوکه ( Antilock Brake System =ABS ) را در مدل‌های جدید خود منظور کرده است. F۱ یا همان فرمولا وان یکی از مهیج‌ترین زمینه‌هایی است که هوندا بازی تجارت را در آن تجربه کرده است. برای اولین بار در فصل ۱۹۶۴ آلمان بود که هوندا اتومبیل خود را وارد عرصه رقابت کرد، ولی اولین پیروزی تیم هوندا در گراندپری مکزیک به دست آمد !!!
  5. A امتیاز
    محمد مهدی حیدر پور : بازار موتورسیکلت روند رو به رشدی را طی می کند و به عنوان مثال، فروش نزدیک به 540 هزار دستگاه موتورسیکلت در آمریکا طی سال 2013 شاهدی بر این مدعا است. برندهای اروپایی مانند دوکاتی و ب‌ام‌و از شرکت های پیشرو در زمینه ارائه فناوری های جدید محسوب می شوند در شرایطی که شرکت های ژاپنی و به طور ویژه هوندا در تلاش برای رشد سهم بازار خود با معرفی مدل های پایه و قیمت های مقرون به صرفه هستند. بهترین های 2014 دنیای موتورسیکلت در لیست سالانه "سایکل ورلد" معرفی شده اند که در ادامه این مطلب بیشتر با آنها آشنا می شویم. بهترین موتورسیکلت کروزر: ایندین چیف کلاسیک پولاریس، مالک ایندین محصولی جالب توجه را روانه بازار کرده که از پیشرانه تاندر استروک وی-توئین 111 اینچ مکعبی نیرو می گیرد. این پیشرانه با هوا خنک شده و در بدنه آلومینیومی قرار دارد که ثبات و راحتی سواری مورد انتظار از یک موتورسیکلت کروزر را فراهم می کند. ایندین چیف کلاسیک مهندسی درجه یک در بخش های مختلف از پوشش چرخ جلو تا سیستم اگزوز به خوبی طراحی شده خود را به رخ رقبا می کشد. بهترین موتورسیکلت اسپرت/استقامتی: کی‌تی‌ام 500 EXC این برای سومین سال متوالی است که کی‌تی‌ام 500 EXC این عنوان را به خود اختصاص می دهد که حاکی از فوق العاده بودن این مدل است. به نظر نمی رسد هیچ تولیدکننده دیگری قصد به چالش کشیدن این موتورسیکلت دوکاره برتر را داشته باشد. کی‌تی‌ام 500 EXC مجهز به پیشرانه 510 سی سی بوده و در پیست مسابقه توانایی های سیستم تعلیق خود را به خوبی نشان می دهد. با توجه به برچسب قیمت 10,099 دلاری، 500 EXC گزینه ای ارزان قیمت نبوده اما آزادی رایگان به دست نمی آید. بهترین موتورسیکلت اسپرت-تورینگ: ب‌ام‌و R1200RT ب‌ام‌و R1200RT از یک پیشرانه باکسر که با آب خنک می شود، سود می برد. این مساله که ب‌ام‌و همواره در خط تولید اسپرت-تورر خود مدلی دارد که در برابر پیشرانه های توئین قرار می گیرد، جالب توجه است. به واسطه 59 کیلوگرم وزن کمتر نسبت به مدل شش سیلندر K1600GT، ب‌ام‌و R1200RT در جاده های پر پیچ و خم از عملکرد خوبی برخوردار بوده و با محفظه های بار جانبی، محفظه بار قابل سفارش در قسمت بالا و بدنه آیرودینامیک برای طی مسافت های طولانی نیز گزینه ای فوق العاده است. دینامیک ESA، سیستم تعلیق نیمه فعال ب‌ام‌و، امنیت سواری با این موتورسیکلت را افزایش می دهد. بهترین موتورسیکلت ماجراجویی: کی‌تی‌ام 1190 ادونچر موتورسیکلت های کی‌تی‌ام در این بخش از زمان عرضه مدل 950 ادونچر در سال 2003 که با الهام از موتورسیکلت مورد استفاده در مسابقات داکار طراحی شده بود تا به امروز بهبود یافته اند. در حقیقت، مدل جدید 1190 ادونچر بدون آن که قابلیت های خارج جاده ای را قربانی کند به راحتی می تواند به عنوان یک موتورسیکلت خیابانی نیز استفاده شود. کی‌تی‌ام کنترل کشش و سیستم ABS را برای کسب حداکثر اثربخشی در خیابان و خارج جاده با چند لمس ساده یک دکمه ارتقا داده است. بهترین موتورسیکلت استاندارد: ب‌ام‌و S1000R تنها با چند لمس یک دکمه می توانید پیشرانه چهار سیلندر این موتورسیکلت را برای یک سواری هیجان انگیز و یا به عنوان وسیله حمل و نقل روزانه تنظیم کنید. ب‌ام‌و S1000R از طراحی ساده ای برخوردار بوده اما مجموعه الکترونیکی پیشرفته ای را در بدنه خود پنهان کرده است. بهترین موتورسیکلت کلاس آزاد خیابانی: کی‌تی‌ام 1290 سوپر دوک R پس از چند دقیقه سواری با کی‌تی‌ام 1290 سوپر دوک R عاشق آن خواهید شد. کی‌تی‌ام را به عنوان شرکتی نام آشنا در تولید موتورسیکلت های خارج جاده ای می شناسیم اما سوپر دوک R که به پیشرانه 1301 سی سی وی-توئین مجهز است توانایی تولید 152 اسب بخار نیرو روی چرخ عقب را داشته و آسفالت خیابان را چنگ می زند. ترمزهای پیشرفته ضد قفل به همراه سیستم کنترل کشش استاندارد، گشتاور این هیولا را کنترل می کنند. به رغم طبیعت وحشی، کی‌تی‌ام این موتورسیکلت را برای استفاده روزانه بهینه سازی کرده است. بهترین موتورسیکلت سوپربایک: دوکاتی 1199 سوپرلگرا تا پیش از این، کمتر موتورسیکلت سوپربایکی همانند این دوکاتی دیده شده که وسیله ای مسابقه ای برای حضور در خیابان باشد. "سوپرلگرا" در زبان ایتالیایی به معنای "سبک وزن" است که متناسب وزن 177 کیلوگرمی این موتورسیکلت است. شاسی منیزیمی و چرخ ها به همراه استفاده از تیتانیوم و فیبر کربن ظاهری عضلانی را برای دوکاتی 1199 سوپرلگرا به ارمغان آورده اند. پیشرانه وی-توئین این موتورسیکلت همانند یک جواهر بوده و 190 اسب بخار نیرو را به چرخ عقب منتقل می کند. بهترین موتورسیکلت تورینگ: ب‌ام‌و K1600GTL برای چهارمین سال متوالی است که موتورسیکلت مجلل ب‌ام‌و K1600GTL این عنوان را به خود اختصاص می دهد. این تورر بزرگ دارای شاسی آلومینیومی و پیشرانه خطی است که همانند یک خودرو مسابقه ای غرش می کند. با توجه به فضای بار قابل توجه، سیستم تعلیق قابل تنظیم الکترونیکی، باد شکن بزرگ و تجربه سواری همانند موتورسیکلت های اسپرت، ب‌ام‌و K1600GTL در کلاس خود بی رقیب است. بهترین موتورسیکلت خیابانی میان وزن: یاماها FZ-09 یاماها FZ-09 دارای پیشرانه سه سیلندر 847 سی سی، وزن 179 کیلوگرم (بدون سوخت) و سیستم تعلیقی که کار خود را به خوبی انجام می دهد، وسیله ای برای استفاده روزانه است. برچسب قیمت 7,990 دلاری یکی از امتیازات مثبت آن در نظر گرفته می شود و جای شگفتی نیست اگر در آینده شاهد ارائه محصولاتی مشابه با این یاماها از سوی شرکت های دیگر باشیم. بهترین موتورسیکلت موتوکراس: کاوازاکی KX450F کاوازاکی KX450F با نیروی قابل توجه و سیستم تعلیق برتر که پیشرو در کلاس خود است رقبای چندانی ندارد. "رایان ویلوپوتو"، پیروز مسابقات AMA سوپرکراس 2014، با یک دستگاه کاوازاکی KX450F بار دیگر به این مهم دست یافت.
  6. A امتیاز
    چندی قبل بود که شرکت کویرموتور با رونمایی از موتورسیکلت‌های معروف جهان یک بار دیگر علاقمندان به موتورسیکلت در ایران را خوشحال کرد. چهره خیابان‌های ایران که سال‌ها بود به موتورسیکلت‌های چینی عادت کرده بود حالا فرصت داشت تا بار دیگر صدای واقعی موتورسیکلت را هم تجربه کند. در ادامه این حرکت شرکت کویر موتور محصول دیگری از KTM را به ایران وارد کرد که روز ۲۲ مرداد طی مراسمی از آن رونمایی شد. البته این بار خبری از موتورسیکلت‌های نام آشنای KTM نیست بلکه خودرو کراسبو جی‌تی است که به ایران وارد شده است. این خودرو تنها محصول چهارچرخ KTM به حساب می‌آید. با توجه به نوع خودروهایی که وارد ایران می‌شوند این خودرو یک اتفاق جالب توجه به حساب می‌آید چرا که خودروهای اسپرت با این طراحی بدنه تاکنون به ایران وارد نشده بودند. مدل 2014 این خودرو در نمایشگاه مرکزی کویرموتور رونمایی شد.البته فروش این سوپراسپرت اتریشی که فعلاً به تعداد شش دستگاه وارد ایران شده هنوز آغاز نشده است. KTM موردنظر در مرحله شماره‌گذاری قرار دارد و احتمالاً قیمت این سوپراسپرت بیش از 800 میلیون تومان خواهد بود. از آنجایی که این خودرو فاقد سیستم ABS و ایربگ است به صورت سفارشی برای بازار ایران و طی کردن مراحل قانونی برای اخذ پلاک این آپشن‌ها بر روی آن نصب شده است. نکته قابل ملاحظه در مورد این مدل، بدنه یک تکه از جنس فیبرکربن می‌باشد. قلب تپنده این سوپراسپرت چهار سیلندر خطی توربو محصول کمپانی نام‌آشنای آئودی آلمان با حجمی معادل 1984 سی‌سی قدرت معادل 286 اسب‌بخار تولید می‌کند. این سوپراسپرت می‌تواند در مدت 4.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت اسمی آن 231 کیلومتر بر ساعت است. از سوی دیگر شنیده می‌شود که یک دستگاه از این خودرو پلاک شده و با قیمتی بیش از 700 میلیون فروخته شده است و ظاهراً مجوز تردد هم توانسته اخذ کند. ام‌وی آگوستا ساخت ایتالیا که ۱۸۳ کیلوگرم وزن دارد از نوع شش دنده استارتی است که می‌تواند نیرویی معادل ۱۴۴ اسب‌بخار از موتور چهار سیلندر چهار زمانه با ۱۰۷۸ سی‌سی ارائه کند. قیمت این موتورسیکلت ۱۱۶ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان است. ام‌وی آگوستای ایتالیایی F3-675 ام‌وی آگوستای ایتالیایی F3-675 با وزنی ۱۶۷ کیلوگرم نیرویی معادل ۱۱۰ اسب‌بخار از موتور ۶۷۵ سی‌سی، سه سیلندری تولید می‌کند. F3-675 استارتی شش دنده است. قیمت این موتورسیکلت در بازار ایران ۹۵ میلیون و ۸۶۵ هزار تومان است. موتورسیکلت RC8-R-1190 که توسط کمپانی اتریشی KTM تولید می‌شود دارای پیشرانه ۱۱۹۵ سی‌سی، دو سیلندر چهار زمانه هشت سوپاپ است. حداکثر توان این موتور ۱۷۳ اسب‌بخار بوده و قیمت تمام شده آن ۱۲۵ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان است. موتور هوندا CBR 600RR-Repsol موتور هوندا CBR 600RR-Repsol ساخت کشور ژاپن دارای پیشرانه چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ معادل ۵۹۹ سی‌سی قادر به تولید ۱۱۸ اسب‌بخار بوده و قیمت این موتورسیکلت ژاپنی حدود ۹۱ میلیون تومان است. موتورسیکلت کی‌تی‌ام مدل EXC-F250 موتور هیوسانگ مدل AQUILA 249 ساخت کشور کره جنوبی با وزنی حدود ۱۷۶ کیلوگرم با پیشرانه ۲۴۹ سی‌سی، دو سیلندر چهار زمانه، قدرتی معادل ۹/۲۴ اسب‌بخار تولید می‌کند. سیستم ترمز این مدل کاسه‌ای / دیسکی است. قیمت آن ۲۰ میلیون و یکصد هزار تومان است. موتورسیکلت Vespa 949 که زیرمجموعه گروه پیاجیوی ایتالیا می‌باشد با وزنی حدود ۱۴۷ کیلوگرم قادر به تولید نیرویی معادل ۶/۱۱ اسب‌بخار با بهره‌گیری از موتور ۱۲۵ سی‌سی تک سیلندر است. این مدل دارای جعبه‌دنده CVT اتوماتیک می‌باشد. قیمت این مدل هنوز مشخص نشده است. کمپانی ایتالیایی پیاجیو اقدام به تولید موتورسیکلت هیبریدی کرده است که از موتور هیبرید الکتریکی به اضافه انجین احتراقی تک سیلندر چهار زمانه چهار سوپاپ بهره می‌برد. این مدل قادر به تولید ۲۵ اسب‌بخار می‌باشد. جعبه‌دنده پیاجیو هیبریدی از نوع شش دنده اتوماتیک دارای دنده عقب است. نکته قابل توجه این مدل موتورسیکلت سه چرخ، قابلیت رانندگی با گواهینامه اتومبیل در اروپا است. آپریلیا مدل RSV4 Factory آپریلیا مدل RSV4 Factory ساخت کشور ایتالیا با وزن حدود ۱۸۱ کیلوگرم قادر به تولید ۱۸۴ اسب‌بخار با بهره‌گیری از پیشرانه ۶/۹۹۹ سی‌سی چهار سیلندر می‌باشد. این مدل شش دنده دارای سیستم ترمز ضد قفل ABS با سیلندر ترمز Brembo می‌باشد. قیمت آن حدود ۱۱۰ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان است. آپریلیا Shiver 750 آپریلیا Shiver 750 ساخت کمپانی آپریلیای ایتالیا با استفاده از موتور دو سیلندر چهار زمانه خود قادر به تولید ۱۸۴ اسب‌بخار می‌باشد. حجم سیلندر این مدل ۷۵۰ سی‌سی است. Shiver 750 دارای سیستم ترمز ضد قفل با سیلندر Brembo می‌باشد. قیمت این مدل ۶۳ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان است. موتورسیکلت ب‌ام‌و S1000 RR موتورسیکلت S1000 RR تولید شده توسط کمپانی نام‌آشنای BMW آلمان است و با بهره‌گیری از موتور ۹۹۹ سی‌سی چهار سیلندر چهار زمانه خود قادر به تولید نیرویی معادل ۱۹۳ اسب‌بخار است. قلب تپنده این موتورسیکلت توسط استارت الکتریکی روشن می‌شود. همچنین سیستم ترمز این مدل دیسکی / دو دیسک با قابلیت ضد قفل می‌باشد. قیمت این مدل ۱۳۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. موتورسیکلت سوزوکی مدل GSX-R1000 موتورسیکلت سوزوکی مدل GSX-R1000 ساخت کشور ژاپن با وزنی حدود ۲۰۳ کیلوگرم به کمک انجین ۶/۹۹۸ سی‌سی چهار سیلندر قادر به تولید ۱۸۲ اسب‌بخار است. این مدل شش دنده با ترمز دیسکی و استارت الکتریکی بوده و قیمت آن ۱۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. هوندا CBR 600RR هوندا CBR 600RR که در کشور ژاپن تولید می‌شود دارای موتور چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ با حجم سیلندر ۵۹۹ سی‌سی، ۱۱۸ اسب‌بخار قدرت را تولید می‌کند. پیشرانه این مدل توسط استارت الکتریک روشن می‌شود. قیمت آن ۸۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است. موتورسیکلت یاماها مدل YZF 1000R1 موتورسیکلت یاماها مدل YZF 1000R1 ساخت کشور ژاپن با بهره‌گیری از موتور ۹۹۸ سی‌سی، چهار سیلندر خود می‌تواند نیرویی معادل ۱۸۲ اسب‌بخار تولید کند. این مدل شش دنده دارای استارت الکتریک با سیستم ترمز دو دیسک است. قیمت این موتور ۱۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. موتورسیکلت ب‌ام‌و S1000 RR کاوازاکی ZX-10R نینجا ساخته شده در ژاپن با بهره‌گیری از موتور چهار سیلندر چهار زمانه خود که دارای حجم سیلندر ۹۹۸ سی‌سی است قادر به تولید نیرویی معادل ۲۰۰ اسب‌بخار است. این مدل شش دنده با ترمز دو دیسک، وزنی حدود ۱۹۸ کیلوگرم دارد و قیمت آن ۱۰۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.
این صفحه از پرچمداران بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد